Często zadawane pytania
strona główna › Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Zapomniałem hasła - co mogę zrobić?

Jeśli zapomniałeś hasła do swojego konta online, kliknij w link "Zapomniałeś hasła?" znajdujący się na dole strony logowania.

Wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wyślij", aby zresetować hasło.W ciągu około 15 minut otrzymasz link na swoją skrzynkę e-mailową, który umożliwi Ci ustawienie nowego hasła.

Jeśli nie otrzymasz wiadomości, upewnij się, że masz aktywne konto online w Media Gros. Rejestracja w sklepie nie tworzy automatycznie konta online, trzeba to zrobić osobno. Sprawdź także folder SPAM i upewnij się, że adres e-mail jest wpisany poprawnie.Możesz zresetować swoje hasło tutaj.

Jak mogę śledzić moje zamówienie w Media Gros?

Aby śledzić swoje zamówienie, wykonaj następujące kroki:

  1. 1. Wejdź na stronę główną Media Gros
  2. 2. Kliknij ikonę Menu.
  3. 3. Z rozwijanego menu wybierz "Śledź zamówienie" na dole listy.
  4. 4. Śledź przesyłkę, podając "Numer zamówienia" oraz "Adres e-mail lub numer telefonu" lub "Numer przesyłki", który znajdziesz w e-mailu potwierdzającym wysyłkę.Śledź swoją przesyłkę tutaj.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Po złożeniu zamówienia nie możesz zmienić produkt, metody dostawy, sposobu płatności ani dodać dodatkowych produktów. Proszę dokładnie sprawdzić zamówienie przed jego finalizacją.

Jak działa proces składania zamówienia w Media Gros?

Aby złożyć zamówienie, wykonaj następujące kroki:

  1. 1. Wybierz produkty, które Cię interesują, i dodaj je do koszyka.
  2. 2. Kliknij "Zobacz koszyk", aby sprawdzić swoje produkty, a następnie kliknij "Przejdź do kasy".

Alternatywnie, kliknij "Kup teraz", aby od razu zakupić pojedynczy produkt.Otworzy się formularz, który należy wypełnić:

  • Twój adres dostawy.
  • Wybór metody wysyłki.
  • Wprowadź metodę płatności.Po wypełnieniu wszystkich danych, kliknij "Zapłać teraz", aby zrealizować zamówienie.

Po zakończeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Ten e-mail potwierdza, że Twoje zamówienie zostało przyjęte. Umowa jest finalizowana, gdy wysyłamy potwierdzenie akceptacji zamówienia drogą mailową lub wysyłamy towar.Jeśli produkt jest niedostępny, nie przetworzymy Twojego zamówienia i zwrócimy dokonane płatności.

Jak mogę znaleźć konkretny produkt?

Nasze produkty są podzielone na następujące kategorie:

  • 1. Telefony i smartwatche
  • 2. Foto i kamery
  • 3. Gaming (Gry)
  • 4. Telewizory i elektronika
  • 5. Komputery i tablety
  • 6. AGD małe
  • 7. Rowery i hulajnogi
  • 8. Fitness i sport
  • 9. Dom
  • 10. Warsztat i ogród
  • 11. Artykuły dla zwierząt

Możesz szybko przeglądać kategorie produktów, korzystając z górnego menu nawigacyjnego. Wszystkie kategorie będą również wyświetlane w lewym menu. Alternatywnie, skorzystaj z paska wyszukiwania po lewej stronie strony. Wpisz nazwę produktu lub kategorię, np. "Telefon komórkowy" lub nazwę produktu, aby zobaczyć wyniki wyszukiwania.